Zoeken
Sluit dit zoekvak.

ANNULERINGSVOORWAARDEN OBEX

  • Uiterlijk 4 weken voor aanvang van de 1e lesdag ontvangt u de bevestiging en de factuur.
  • De betalingstermijn is binnen 14 dagen na ontvangst van de factuur.
  • Annuleringen / wijzigingen dienen schriftelijk door u te worden bevestigd.
  • Bij annulering of wijziging van de opleiding binnen 4 weken voor aanvang van de eerste trainingsdag, is 50% van het opleiding bedrag verschuldigd.
  • Bij annulering of wijziging van de opleiding binnen 1 week voor aanvang van de eerste trainingsdag, is 100% van het opleidingsbedrag verschuldigd.
  • Bij onvoldoende cursisten behoudt Obex zich het recht voor om de opleidingsdatum te wijzigen. Dit is niet van toepassing op de incompany trainingen van Obex.
  • Bij verhindering kunt u een vervangende cursist laten deelnemen; vervangingen dienen schriftelijk door u bevestigd te worden.
  • Bij niet verschijnen op de training wordt 100% van het opleidingsbedrag in rekening gebracht.
  • Obex behoudt zich altijd het recht voor om een opleiding door overmacht te moeten annuleren.
  • Bij annulering van examens binnen 4 weken voor aanvang, is 100% van het examengeld verschuldigd. Voor het volgen van een nieuw examen dient u zich opnieuw aan te melden.
  • Door middel van uw aanmelding en / of bestelling gaat uw ermee akkoord dat u in de toekomst mail van Obex kunt ontvangen met daarin product en / of diensteninformtie van Obex. U kunt zich hiervan te allen tijden uitschrijven.

Algemene leveringsvoorwaarden (zakelijke markt)

Op onze overeenkomst zijn onze algemene leveringsvoorwaarden van toepassing zoals die zijn gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel te Arnhem.

Algemene voorwaarden (consumentenmarkt)

Voor de particuliere markt confirmeren wij ons aan de algemene Voorwaarden consumentenmarkt van NRTO (Nederlandse Raad voor Training en Opleiding).

Bekijk hier de Algemene Voorwaarden consumentenmarkt.

Gedragscode NTRO

Wij confirmeren ons aan de gedragscode van NRTO ( Nederlandse raad voor training en Opleiding).

Bekijk hier de gedragscode van NRTO.

Klachten en geschillen

Indien u een klacht heeft, verwijzen wij u naar onze klachtenprocedure.
Deze kunt u hier vinden.